Укр Рус Eng Pl

Напишіть нам!

Замовити послугу

+38 (093) 435-45-35 +38 (050) 755-25-56
olsonLviv@gmail.com
вул. Патріарха Димитрія Яреми 10
м. Львів, Україна

Легалізація Громадян Казахстану у Львові, Посвідка (ВНЖ) Громадянство

від 7000 грн від 7 роб. днів

Легалізація Громадян Казахстану у Львові, Посвідка (ВНЖ) Громадянство

Легалізація Громадян Казахстану у Львові , Посвідка (ВНЖ) Громадянство

Громадянин Казахстану може перебувати на території України без будь-яких спеціальних дозволів не більше як 90 днів. Часом життєві обставини складаються так, що цього терміну недостатньо для розв’язання всіх питань, тому в таких випадках іноземні громадяни можуть претендувати на отримання посвідки на проживання. Посвідка може бути тимчасовою або ж постійною. Для отримання посвідки (ВНЖ) казах повинен мати вагому підставу та виконати ряд процедур, передбачених чинним законодавством.

Наша компанія має великий досвід роботи в питаннях міграційного права, кваліфіковані фахівці зможуть швидко та якісно легалізувати громадян Казахстану у Львові. Звертаючись до нас кожен клієнт отримає консультації, підтримку та допомогу на кожному етапі легалізації в Україні.

Для початку громадянин Казахстану має право отримати тимчасове ВНЖ. Підставами для отримання посвідки може виступати офіційне працевлаштування в Україні, вступ до вищого навчального закладу, вступ до шлюбу з громадянином/кою України, журналістська, волонтерська діяльність, робота в міжнародних проектах тощо.

Наступним кроком після підстави є збір та підготовка відповідного пакета документів, який подається до Міграційної служби за місцем майбутньої прописки. Перелік документів залежить від підстави, але його основна частина включає:

  • паспорт або інший документ, який підтверджує особу з його копією та нотаріально завіреним перекладом на українську мову;
  • 4 фото 3,5х4,5;
  • копія довідки про видачу ідентифікаційного коду;
  • квитанція про сплату державних послуг і держмита;
  • медична страховка;
  • заява відповідного зразка.

Міграційна служба після подачі документів повинна упродовж 15 робочих днів розглянути їх і винести рішення. При дотриманні всіх вимог громадянин Казахстану отримає право на тимчасове проживання в Україні строком від 6 місяців до 3 років в залежності від обставин. Після закінчення дії посвідки її можна подовжити або претендувати на отримання посвідки ПМЖ.

ПМЖ передбачає більше прав і свобод для іноземних громадян в Україні, до того ж посвідка діє безстроково, але її необхідно поновлювати кожні 10 років, а також при досягненні особою 25 та 45 років.

Для оформлення посвідки на постійне проживання крім вагомої підстави, підготовки пакета документів треба отримати дозвіл на імміграцію, довести свою фінансову спроможність, знання державної мови, законів України.

В залежності від підстав, Міграційна служба може розглядати заявку до 1 року. Після прийняття рішення громадянин Казахстану отримує право на постійне проживання в країні та у майбутньому право на прохання громадянства.

Набуття громадянства України іноземцями – це кропіткий процес, який передбачає чимало нюансів, з якими можуть розібратися наші спеціалісти. Для отримання громадянства необхідно мати не тільки вагому підставу/квоти, безперервно проживати на території України не менше 5 років, мати змогу фінансово себе забезпечити, володіти державною мову, знати історію та закони країни.

В залежності від обставин порядок отримання громадянства може бути спільним та спрощеним. У першому випадку розгляд прохання може розглядати до 12 місяців, у другому іноземець може стати підданим України через 30 днів після подання заяви.

Наша компанія допоможе розв’язати питання з легалізацією швидко та на високому рівні, мінімізуючи можливість відмови та вашої особистої участі у процесі. Наші фахівці зможуть знайти оптимальне рішення для будь-якої ситуації та зробити все можливе для того, щоб було рішення було прийняте на вашу користь.

 

Питання, які Часто Задають

• В яких містах ми надаємо послугу?

Луцьк, Івано-Франківськ, Рівне, Тернопіль, Хмельницький, Чернівці, Ужгород, Мукачево, Дрогобич, Самбір, Стрий, Золочів, Миколаїв, Трускавець, Яворів, Ковель, Калуш та інші.